niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia

         Niestety styczeń już się skończył. Wiele się w tym miesiącu wydarzyło. Największym zaskoczeniem dla mnie było to, że w końcu założyłam bloga. Mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu i będę go prowadzić regularnie. Jest on moją motywacją nie tylko do czytania ale też do podciągnięcia się w pisaniu/recenzowaniu.
         WRAP UP
 W tym miesiącu przeczytałam tylko 5 książek..
*Joelle Charbonnau "Testy"
*Franny Billingsley "Zakochana w mroku"
*Eric Emmanuel-Schmitt "Oskar i pani Róża"
*Antoine de Saint-Exupery "Mały Książe"
*Warren Ellis "Wzorzec zbrodni"

Ilość stron: 1220
     
              BOOK HAUL
Również w styczniu zaopatrzyłam się w tylko trzy książki, ponieważ moje zamówienie jeszcze nie dotarło.. Są to:
*Joelle Charbonneau "Testy"
*Sarah J. Mass "Korona w mroku"
*Nick Hornby "Funny Girl"

Wszystkie udało mi się wygrzebać na promocji w biedronce. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz