niedziela, 31 stycznia 2016

7 READ UP! TBR

   




      Jak pewnie wiecie nasza cudowna Marta z bloga secret-books.blogspot.com po raz kolejny organizuje 7 READ UP. Bardzo chętnie przyłączę się do tej akcji pomimo tego, że moje ferie już się skończyły i czeka mnie ciężki tydzień. Mam nadzieje, że podołam wyzwaniu tego imiennego maratonu czytelniczego. Ze względu na brak czasu nie przeczytam 7 książek, które odpowiadałyby mojemu imieniu. Dlatego wybrałam jego pięcioliterowy skrót:
D  U  S  I  A
       Niestety nie mam książek, które dokładnie odpowiadają poszczególnym literom ale one są już w drodze. :)

D- "Dolina strachu" Sir Arthur Conan Doyle
U- "Umrzeć po raz drugi" Tess Gerritsen
S- "Szklany tron" Sarah J. Mass (wstępnie bo nawet nie zdążyłam go zamówić.. Wszystko wyjdzie w trakcie.. xD)
I- (nie mam książki zaczynającej się na "i" ale po jest "j" więc..^^) "Jak poślubić wampira milionera?" Kerrelyn Sparks
A- "Althea & Oliver" Moracho Cristina


   Wielkość grzbietów powinna wynosić minimum 7 cm ale z powodu braku ich osobiście wszystko podam w podsumowaniu. Codziennie będę wrzucać podsumowanie z całego dnia.  Życzę wytrwałości zarówno Wam jak i mnie samej. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz